Абітурыенту

                      

          

 

Што такое маркетынг?

 

 

Маркетынг - гэта ключ, які дае магчымасць працаваць у самых яркіх і цікавых сферах грамадства, там, дзе жывуць і працуюць паспяховыя прадпрымальнікі, палітыкі, навукоўцы і зоркі шоў-бізнэсу. 

Гэта магчымасць не толькі аказвацца ў цэнтры самых цікавых падзей, але і самім ствараць гэтыя падзеі і навіны!

 
 

 

 

Што дасць вам наша спецыяльнасць?

Вы даведаецеся, што такое сеткавы маркетынг, і чым ён адрозніваецца ад стратэгічнага або міжнароднага маркетынгу. Як правільна правесці маркетынгавыя даследаванні. Якія кнігі па маркетынгу варта прачытаць.

Аб нас

Мы рыхтуем спецыялістаў, якім праз некалькі гадоў трэба будзе кіраваць розумамі і сэрцамі грамадзян нашага грамадства. Тых, хто ствараюць яркія вобразы і запамінальныя слоганы. Тых, хто пішуць прамовы для губернатараў і дэпутатаў, рыхтуюць звароты дырэктарам  буйнейшых кампаній краіны, будуюць ланцужкі камунікацый паміж уладай, бізнесам і грамадствам.

Маркетолаг - гэта:

Аналітык - гэта спецыяліст, які ажыццяўляе збор і аналіз інфармацыі аб стане рынку.

Даследчык - гэта спецыяліст, які можа якасна арганізаваць і правесці даследаванне рынку. Займаецца складаннем анкет, праводзіць апытанні і займаецца аблічбоўкай дадзеных.

Капірайтэр - гэта спецыяліст, які піша рэкламныя тэксты. Вынік якаснай працы копірайтэр - тэкст, пасля чытання якога ўзнікае жаданне набыць рэкламуемы тавар.

Інтэрнэт-маркетолаг - гэта спецыяліст, які займаецца прасоўваннем кампаніі ў Інтэрнэце. Асноўная мэта інтэрнэт-маркетолага - атрымаць максімальную ўвагу ад патэнцыйных пакупнікоў. Напрыклад, прасоўванне ў сацыяльных сетках, такіх як Вконтакте, facebook, instagram і г.д.

Дызайнер - мастак-канструктар, чалавек, які займаецца мастацка-тэхнічнай дзейнасцю ў розных галінах (у тым ліку архітэктар, праекціроўшчык, ілюстратар, дызайнер плакатнай і іншай рэкламнай графікі, вэб-дызайнер).

Спецыяліст па камунікацыях - гэта спецыяліст, які плануе рэкламную стратэгію, складае справаздачы па рэкламных мерапрыемствам і валодае заканадаўствам, тэорыяй і практыкай рэкламнага маркетынгу.

Спецыяліст па продажах - гэта спецыяліст, які займаецца продажам тавараў і паслуг кампаній, пашырае кола кліентаў і падтрымлівае з імі партнёрскія адносіны.

Спецыяліст па сувязях з грамадскасцю - гэта спецыяліст, які займаецца фарміраваннем і падтрыманнем станоўчага грамадскай думкі аб кампаніі, персаналіі (чалавеку), прадукце (тавары), падзеі.

Выпускнікі кафедры працуюць на вядучых прадпрыемствах хімічнага, ляснога комплексаў і прамысловасці будаўнічых матэрыялаў:  ААТ «Нафтан» , ААТ «Барысаўскі завод медпрэпаратаў»,  ААТ «Барысаўскі завод пластмасавых вырабаў»ААТ «Магілёўхімвалакно»РУП «СПО Хімвалакно»ААТ «Белшына»ААТ «Лакафарба»ЗАТ Холдынгавая кампанія «Пінскдрэў »ААТ «Маладзечнамэбля»ААТ «Фандок» ,  ААТ «Мастоўдрэў» ,  ААТ «Барысаўскі ДАК»СП ТАА «Софтформ» ААТ «Керамін»ААТ «Мінскжалезабетон»  і інш.

Праведзеная праца

Сёння ажыццёўлены выпуск 660 маркетолагаў і 25 магістрантаў. Нашы выпускнікі працуюць у буйных кампаніях нашай краіны, а так жа ў дзяржаўным кіраванні, фінансавым сектары, у камунікацыях, гандлі і да т.п.

Студэнты спецыяльнасці «Маркетынг» рэгулярна ўдзельнічаюць і перамагаюць у розных конкурсах і праектах:

Адкрыты фестываль музейных праектаў студэнтаў пры музеі гісторыі Паволжскага дзяржаўнага тэхналагічнага ўніверсітэта:

Дыплом 1 ступені, дыплом 3 ступені, 10 сертыфікатаў ўдзельніка

Праект HIGH-FLYER групы кампаніі DANONE:

1 і 2 месца

Шосты сезон праекта «Bigin» рашэнне бізнес-кейса міжнароднай лагістычнай кампаніяй «PROLIV»:

2 месца

III міжвузаўскі конкурс Асацыяцыі прафесійнага маркетынгу ў рамках Міжнароднай праграмы NIMA:

1, 2 і 4 месцыВясновая школа Marketorium, Санкт-Пецярбург:

2 дыпломы ў намінацыях, 2 сертыфіката ўдзельніка

Усерасійскі StartUp Tour:

Дыплом і права ўдзелу ў Startup Village, Масква, Сколкава, РФ

VII Міжнародны чэмпіянат «МОЛАДЗЬ У прадпрымальніцтва-2015»:

Дыплом 1-е месца ў лізе

Дыплом у намінацыі «Лепшая каманда»

Дыплом у намінацыі «Грамадскае прызнанне»

6 сертыфікатаў ўдзельніка

Конкурс навуковых работ па даследаваннях тэорыі развіцця прадпрымальніцтва (Акадэмія кіравання пры Прэзідэнце РБ і Startidea.by):

Дыплом 1 ступені, 4 сертыфіката ўдзельніка, прыз глядацкіх сімпатый

Startup Village, Масква, Сколкава, РФ:

Дыплом і 3 сертыфіката ўдзельніка

4 міжнародны фестываль геаграфічнага маркетынгу і брэндынгу «Open»:

4 дыпломы 3 ступеніМіжнародны конкурс па маркетынгу BigGame by Marketorium ў Санкт-Пецярбургу:

3 месца, 2 сертыфіката на стажыроўку, 2 сертыфіката ўдзельніка

Фінансавая гульня з вучнямі ВНУ «LibertEx»:

2 дыпломы

Асноўныя віды і задачы прафесійнай дзейнасці маркетолага

Маркетынгавыя даследаванні:

вывучэнне кан'юнктуры знешняга і ўнутранага рынкаў;

правядзенне маркетынгавых даследаванняў і выкарыстанне маркетынгавых інфармацыйных сістэм;

кіраванне таварнай палітыкай прадпрыемства ў адпаведнасці з запытамі спажыўцоў;

вывучэнне і кіраванне паводзінамі спажыўца.

Аператыўнае і стратэгічнае планаванне маркетынгу:

стратэгічнае і тактычнае планаванне дзейнасці прадпрыемства на ўнутраным і знешнім рынках;

аптымізацыя, выбар і стварэнне збытавай стратэгіі і тактыкі;

распрацоўка маркетынгавых цэнавых стратэгій;

забеспячэнне канкурэнтаздольнасці прадпрыемства на рынку.

Кіраванне матэрыяльна-тэхнічным забеспячэннем, вытворчасцю і збытам на аснове лагістыкі:

рацыянальная арганізацыя закупак;

вызначэнне размеркавальных цэнтраў і  ўзроўняў запасаў;

кіраванне матэрыяльнымі патокамі.

Рэкламна-інфармацыйная дзейнасць:

падрыхтоўка, правядзенне рэкламных кампаній і ацэнка іх эфектыўнасці;

распрацоўка мерапрыемстваў па стварэнні іміджу прадпрыемства;

стварэнне брэндаў;

распрацоўка, арганізацыя і правядзення мерапрыемстваў па стымуляванні збыту.

Дадзеныя задачы забяспечваюцца вывучэннем наступных дысцыплін спецыяльнасці: асновы маркетынгу, маркетынгавыя даследаванні, маркетынгавыя камунікацыі, міжнародны маркетынг, маркетынгавые камунікацыі, маркетынг ў галінах і сферах дзейнасці, стратэгічны маркетынг.

Форма навучання, кваліфікацыя, уступныя выпрабаванні

Форма навучання - вочная (дзённая) і завочная. Нарматыўная працягласць асваення праграмы навучання на дзённай форме - 4 гады. Курс навучання па спецыяльнасці забяспечвае прысваенне прафесійнай кваліфікацыі «маркетолаг-эканаміст». 

Уступныя выпрабаванні для паступлення на спецыяльнасць «Маркетынг» - беларуская (руская) мова, замежная мова, матэматыка.

Беларускі дзяржаўны тэхналагічны ўніверсітэт ажыццяўляе комплексную падрыхтоўку сучасных спецыялістаў маркетынгавых службаў у адпаведнасці з міжнароднымі стандартамі і спецыфікай умоў нашай рэспублікі. 

Навучанне

Навучанне на нашай кафедры - гэта:

Высокі ўзровень выкладання і вялікая колькасць выкладчыкаў-практыкаў;

Выдатная матэрыяльна-тэхнічная база, зручнае размяшчэнне ў цэнтры горада;

Магчымасць праходжання стажыроўкі на буйных прадпрыемствах краіны;

Даступны кошт навучання;

Якасная эканамічная адукацыя;

Даступныя прахадныя балы.

Далучайцеся да нас і

разам мы дасягнем

небывалых вышынь!

 

 

 

 

 

Адрас: вул. Свярдлова 13а, корп. 4, аўд. 241, 242

Teл: +375 17 3277066

Буклет кафедры ( 1 старонка , 2 старонка )

 Мы ў сацыяльных сетках: http://vk.com/marketing_belstu