Магістратура

Кафедра эканамічнай тэорыі і маркетынгу ажыццяўляе падрыхтоўку магістрантаў па наступных спецыяльнасцях:

Эканамічная тэорыя

Спецыяльнасць 1-25 80 01" Эканамічная тэорыя »забяспечвае атрыманы іі акадэмічнай ступені магістра эканамічных навук.

У магістратуру могуць паступаць выпускнікі спецыяльнасцяў: 1-23 01 02 Лінгвістычнае забеспячэнне міжкультурных камунікацый (па напрамках), 1-23 01 02/05 Лінгвістычнае забеспячэнне міжкультурных камунікацый (знешнеэканамічныя сувязі), спецыялізацыя 1-23 01 02 - 05 02 Камунікатыўныя тэхналогіі ў бізнэсе; 1-23 01 05 Сацыялогія, спецыялізацыя 1-23 01 05 06 Эканамічная сацыялогія; 1-24 01 03 Эканамічнае права; 1-25 01 01 Эканамічная тэорыя; 1-25 01 02 Эканоміка; 1-25 01 03 Сусветная эканоміка; 1-25 01 04 Фінансы і крэдыт; 1-25 01 05 Статыстыка; 1-25 01 07 эканом омика і кіраванне на прадпрыемстве; 1-25 01 08 Бухгалтарскі ўлік, аналіз і аўдыт (па напрамках); 1-25 01 10 Камерцыйная дзейнасць; 1-25 01 11 Аўдыт і рэвізія; 1-25 01 12 Эканамічная інфарматыка; 1-26 01 01 Дзяржаўнае кіраванне; 1-26 01 03 Дзяржаўнае кіраванне і эканоміка; 1-26 02 01  Бізнес-адміністраванне; 1-26 02 02 Менеджмент (па напрамках); 1-26 02 03 Маркетынг; 1-27 01 01 Эканоміка і арганізацыя вытворчасці (па напрамках); 1-31 03 01 Матэматыка (па напрамках), накірунак спецыяльнасці 1-31 03 01-03 Матэматыка (эканамічная дзейнасць); 1-31 03 06 Эканамічная кібернетыка (па напрамках).

Асобы, якія маюць вышэйшую адукацыю першай ступені па іншых спецыяльнасцях, ўдзельнічаюць у конкурсе з улікам вынікаў здачы дадатковых экзаменаў.

Навучанне па спецыяльнасці ажыццяўляецца ў дзённай (1 год) і завочнай ( 1,5 гады) формах.

Вывучаемыя дысцыпліны:

1 Цыкл дысцыплін кандыдацкіх экзаменаў і заліку:

  1. Філасофія і метадалогія навукі;
  2. Замежная мова;
  3. Асновы інфармацыйных тэхналогій.

    2 Цыкл дысцыплін спецыяльнай падрыхтоўкі:

    2.1  Дзяржаўны кампанент:

    2.1.1 Педагогіка і псіхалогія вышэйшай школы;

    2.1.2 эканаметрыка (прасунуты ўзровень).

    2.2 Кампанент установы вышэйшай адукацыі:

    2.2.1 Тэорыя макраэканамічнай палітыкі.

    Дысцыпліны па выбары магістранта:

    2.2.2 Макраэканамічная мадэляванне / Тэорыя рынку і рынкавых адносін.

    Асноўнымі сферамі прафесійнай дзейнасці магістра з'яўляюцца:

    - адукацыя;

    - навуковыя даследаванні і распрацоўкі;

    - дзяржаўнае кіраванне.

    Магістр будзе гатовы вырашаць наступныя задачы прафесійнай дзейнасці:

    - праводзіць заняткі з навучэнцамі, распрацоўваць вучэбна-метадычнае забеспячэнне;

    - арганізоўваць і кіраваць навукова-даследчай працай, распрацоўваць інструментар навуковых даследаванняў, якія адносяцца да прафесійнай сферы;

    - кіраваць эканамічнымі службамі і падраздзяленнямі арганізацый розных формаў уласнасці, органаў дзяржаўнай улады;

    - распрацоўваць праграмы арганізацыі інавацыйнай дзейнасці, тэхніка-эканамічнае абгрунтаванне інавацыйных праектаў;

    - распрацоўваць аналітычныя матэрыялы, вызначаць стратэгіі паводзінаў эканамічных агентаў на розных рынках.

    Магчымасці працягу адукацыі магістра:

    Магістр можа працягнуць навучанне ў аспірантуры па спецыяльнасці 08.00.01 Эканамічная тэорыя.

    Дадатковую інфармацыю можна атрымаць па тэлефоне + 375-17-3277066.

    Сусветная эканоміка

    Спецыяльнасць 1-25 80 02" Сусветная эканоміка »забяспечвае атрыманне акадэмічнай ступені магістра эканамічных навук.

    У магістратуру могуць паступаць выпускнікі спецыяльнасцяў: 1-23 01 01 Міжнародныя адносіны; 1-23 01 02/02 Лінгвістычнае забеспячэнне міжкультурных камунікацый (міжнародны турызм ); 1-23 01 02-03 Лінгвістычнае забеспячэнне міжкультурных камунікацый (сувязі з грамадскасцю); 1-23 01 02/05 Лінгвістычнае забеспячэнне міжкультурных камунікацый (знешнеэканамічныя сувязі); 1-23 01 07/02 01 Міжнародная інфармацыя і камунікацыя; 1- 23 01 09 02 Міжнародная журналістыка і эканоміка; 1-24 01 01 Міжнароднае права; 1-24 01 02 05 Мытная правоў ; 1-24 01 02 08 Прававое забеспячэнне знешнеэканамічнай дзейнасці; 1-25 01 01 Эканамічная тэорыя; 1-25 01 02 Эканоміка; 1-25 01 03 Сусветная эканоміка; 1-25 01 04 Фінансы і крэдыт; 1-25 01 05 Статыстыка ; 1-25 01 07 Эканоміка і кіраванне на прадпрыемстве; 1-25 01 08 14 Бухгалтарскі ўлік, аналіз і аўдыт ў знешнеэканамічнай дзейнасці; 1-25 01 09 Таваразнаўства і экспертыза тавараў; 1-25 01 10 Камерцыйная дзейнасць; 1-25 01 12 Эканамічная інфарматыка; 1-26 01 01 Дзяржаўнае кіраванне; 1-26 01 03 Дзяржаўнае кіраванне і эканоміка; 1-26 02 01 Бізнес-адміністраванне; 1-26 02 02 Менеджмент (па напрамках); 1-26 02 03 Маркетынг; 1-27 01 01 Эканоміка і арганізацыя вытворчасці (па напрамках); 1-31 03 06-01 Эканамічная кібернетыка (матэматычныя метады і камп'ютэрнае мадэляванне ў эканоміцы); 1-31 03 06-01 05 Фінансавы менеджмент; 1-31 03 06-02 Эканамічная кібернетыка (інфармацыйныя тэхналогіі ў эканоміцы); 1-96 01 01 Мытная справа.

    Асобы, якія маюць вышэйшую адукацыю першай ступені па іншых спецыяльнасцях, удзельнічаюць у конкурсе з улікам вынікаў здачы дадатковых экзаменаў.

    Навучанне па спецыяльнасці ажыццяўляецца ў дзённай (1 год) і завочнай (1,5 года ) формах.

    Вывучаемыя дысцыпліны:

    1 Цыкл дысцыплін кандыдацкіх экзаменаў і заліку:

    1. Філасофія і метадалогія навукі;

    2. Замежная мова;

    3. Асновы інфармацыйных тэхналогій.

      2 Цыкл дысцыплін спецыяльнай падрыхтоўкі:

      2.1 Дзяржаўны кампанент:

      2.1.1 Педагогіка і псіхалогія вышэйшай школы;

      2.1.2 эканаметрыка (прасунуты ўзровень).

      2.2 Кампанент установы вышэйшай адукацыі:

      2.2.1 Міжнародны бізнэс у сусветнай эканоміцы.

      Дысцыпліны па выбары магістранта:

      2.2.2 Міжнародная канкурэнцыя / Глабалізацыя і міжнародны гандаль;

      2.2.3 Інфармацыйныя тэхналогіі ў лясным комплексе.

      Асноўнымі сферамі прафесійнай дзейнасці магістра з'яўляюцца:

      - вышэйшая адукацыя;

      - навуковыя даследаванні і распрацоўкі.

      Магістр будзе гатовы вырашаць наступныя задачы прафесійнай дзейнасці:

      - праводзіць аналіз і распрацоўваць рэкамендацыі па ўдасканаленні нацыянальнай стратэгіі развіцця краіны;

      - праводзіць ацэнку пазітыўных і негатыўных наступстваў супрацоўніцтва дзяржавы з міжнароднымі эканамічнымі арганізацыямі, прагназаванне перспектыў далейшага супрацоўніцтва;

      - выкарыстоўваць элементы эканамічнага аналізу пры арганізацыі практычнай дзейнасці на прадпрыемствах;

      - валодаць прыёмамі і метадамі працы з персаналам, метадамі ацэнкі якасці і выніковасці працы персаналу;

      - праводзіць ацэнку выдаткаў і вынікаў дзейнасці арганізацыі;

      - распрацоўваць планы і праграмы арганізацыі інавацыйнай дзейнасці на прадпрыемстве і рэалізоўваць іх;

      - ажыццяўляць эканамічнае абгрунтаванне інавацыйных праектаў;

      - кансультаваць па перспектыўных напрамках знешнеэканамічнай дзейнасці (ЗЭД);

      - кансультаваць па аптымальных метадаў рэгулявання ЗЭД і міжнародных эканамічных адносін (МЭО);

      - весці перамовы, распрацоўваць кантракты з іншымі зацікаўленымі ўдзельнікамі;

      - весці камерцыйныя перамовы з замежнымі партнёрамі;

      - вызначаць эфектыўнасць ЗЭД.

      Магчымасці працягу адукацыі магістра:

      Магістр можа працягнуць навучанне ў аспірантуры па спецыяльнасці 08.00.14 Сусветная эканоміка.

      Дадатковую інфармацыю можна атрымаць па тэлефоне + 375-17-3277066.

      Эканоміка і кіраванне народнай гаспадаркай

      На кафедрах эканомікі і кіраванні на прадпрыемствах; эканамічнай тэорыі і маркетынгу; менеджменту і эканомікі прыродакарыстання ажыццяўляецца падрыхтоўка спецыялістаў на другой ступені вышэйшай адукацыі па спецыяльнасці 1 -25 80 04 «Эканоміка і кіраванне народнай гаспадаркай» (навуковая магістратура).

      Навучанне ў навуковай магiстратуры дазваляе набыць навыкi навуковых даследванняу з мэтай парыхтоукi i абароны дысертацыш на атрыманне вучонай ступени кандыдата эканамичных навук. 

      Адукацыйная праграма навуковай магистратуры уключае у сябе дысцыплины, накираваныя на авалоданне метадалогияй и навыками навуковых даследванняу, психолага-педагагичных аспектау дзейнасци спецыялиста, а таксама дысцыплины спецыяльная падрыхтоуки:

      • эканаметрыка (прасунуты ўзровень);
      • сучасныя праблемы развіцця інавацыйнай эканомікі;
      • аналіз і прагназаванне эканамічнага развіцця;
      • арганізацыя знешнеэканамічнай дзейнасці;
      • глабальны маркетынг;
      • глабалізацыя і развіццё нацыянальнай гандлю;
      • кіраванне ў сацыяльных і эканамічных сістэмах;
      • крэатыўны менеджмент;
      • знешнеэканамічная дзейнасць.

        Выпускнікі магістратуры могуць працаваць у сферы эканомікі ва ўсіх галінах народнай гаспадаркі.

        Вышэйшая адукацыя другой ступені дае права на працяг адукацыі ў аспірантуры па спецыяльнасці 08.00.05 "Эканоміка і кіраванне народнай гаспадаркай".

        Маркетынг

        Спецыяльнасць 1-26 81 05« Маркетынг »забяспечвае атрыманне ступені магістра эканомікі і кіравання.

        У магістратуру могуць паступаць выпускнікі групы спецыяльнасцяў : 25. 01 «Эканоміка і кіраванне», спецыяльнасцяў 1-26 01 01 «Дзяржаўнае кіраванне», 1 -26 01 03 "Дзяржаўнае кіраванне і эканоміка», 1-26 02 01 «Бізнес-адміністраванне», 1-26 02 02 "Менеджмент (па напрамках), 1-26 02 03 "Маркетынг", 1-26 02 05 "Лагістыка», 1-27 01 01« Эканоміка і арганізацыя вытворчасці (па напрамках)», 1-31 03 06 «Эканамічная кібернетыка (па напрамках)», па спецыялізацыі 1-23 01 02/05 02 «Камунікатыўныя тэхналогіі ў бізнэсе» (накірункі спецыяльнасці 1-23 01 02/05 «Лінгвістычнае забеспячэнне міжкультурных камунікацый (знешнеэканамічныя сувязі)»).

        Асобы, якія маюць вышэйшую адукацыю першай ступені па іншых спецыяльнасцях, удзельнічаюць у конкурсе з улікам вынікаў здачы дадатковых экзаменаў.

        Навучанне па спецыяльнасці ажыццяўляецца ў дзённай (1 год) і завочнай (1,5 года) формах.

        Вывучаемыя дысцыпліны:

        1. Цыкл дысцыплін спецыяльнай падрыхтоўкі:

        1.1 Дзяржаўны кампанент:

        1.1.1 Інфармацыйныя тэхналогіі ў эканоміцы і кіраванні;

        1.1.2 Мікраэканомікі (прасунуты ўзровень);

        1.1.3 Макраэканоміка (прасунуты ўзровень);

        1.1.4 эканаметрыка (прасунуты ўзровень).

        1.2 Кампанент установы вышэйшай адукацыі:

        1.2.1 Стратэгічны маркетынг;

        1.2.2 Крэатыўны менеджмент;

        1.2.3 Маркетынг узаемаадносін;

        1.2.4 кантролінгу.

        Дысцыпліны па выбары магістранта:

        1.2.5 Канкурэнтныя стратэгіі / Маркетынг ў галінах і сферах дзейнасці;

        1.2.6 Інфармацыйнае забеспячэнне маркетынгавых рашэнняў / Упраўленне коштамі;

        1.2.7 Глабальны маркетынг / Мэрчэндайзінг;

        1.2.8 Брэнд-менеджмент / Міжнародны маркетынг.

        Асноўнымі сферамі прафесійнай дзейнасці магістра з'яўляюцца вытворчасць, гандаль, паслугі, звязаныя з забеспячэннем распрацоўкі, вытворчасці і прасоўвання тавараў і паслуг, маркетынгавая, у тым ліку рэкламная дзейнасць, дзейнасць, звязаная з пакаваннем тавару.

        Магістр будзе гатовы вырашаць наступныя задачы прафесійнай дзейнасці:

        - распрацоўваць і рэалізоўваць маркетынгавыя і інавацыйныя праекты і планы;

        - выкарыстоўваць дасягненні навукі і перадавых тэхналогій у галіне маркетынгу;

        - праводзіць аналіз эканамічнай дзейнасці арганізацыі або прадпрыемствы і т. д.

        Магістр можа працягнуць навучанне ў аспірантуры па спецыяльнасцях 08.00.05« Эканоміка і кіраванне народнай гаспадаркай », 08.00.14« Сусветная эканоміка ».

        Дадатковую інфармацыю можна атрымаць па тэлефоне + 375-17-3277066.