Паслугі кафедры пабочным арганізацыям

Кафедра эканамічнай тэорыі і маркетынгу аказвае паслугі іншым арганізацыям па напрамках:

1) выкананне хоздагаварных тэм, праектаў, праграм;

2) падрыхтоўка і правядзенне канферэнцый, забеспячэнне кантактаў з іншымі арганізацыямі;

3) правядзенне семінараў, практыкумаў;

4) развіццё праектаў супрацоўніцтва ВНУ розных рэгіёнаў Беларусі, краін СНД, замежных краін у навуковай і студэнцкай сферах.

Пералік прапанаваных паслуг:

1. Маркетынгавыя даследаванні пераваг спажыўцоў прадукцыі замежных кампаній на тэрыторыі Беларусі;

2. Павышэнне эфектыўнасці збытавай дзейнасці прамысловых прадпрыемстваў;

3. Маркетынгавыя даследаванні галіновых рынкаў;

4. Удасканаленне маркетынга-лагістычных структур на прадпрыемстве;

5. Фарміраванне рэгіянальных кластараў у галінах прамысловасці;

6. Маркетынгавыя даследаванні пераваг пакупнікоў замежных спажывецкіх тавараў на тэрыторыі г. Мінска і Мінскай вобласці.

Праекты, якія рэалізуюцца ў 2016 годзе:

1) «Даследаванне рынку белай бляхі і магчымасці пашырэння яе ўжывання ў галінах і сферах вытворчасці», выконваецца з 2015 па 2017 гг., кіраўнік праф. Войтаў І. В.

2) «Правесці маркетынгавае даследаванне рынку Рэспублікі Беларусь і краін ЕўрАзЭС па вытворчасці лекавых сродкаў і патрэбнасці ў іх і прадставіць прапановы па стварэнні новай інавацыйнай вытворчасці ў эканамічна выгадных умовах на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь», выконвалася з 2015 па 2016 гг., кіраўнік праф. Войтаў І. В.

У 2016 годзе выкладчыкамі кафедры выконваюцца маркетынгавыя даследаванні рынкаў для кампаній ММПЗ і AG Sanicare ў рамках хоздагаварных тэм.

Кафедра эканамічнай тэорыі і маркетынгу супрацоўнічае з наступнымі прадпрыемствамі:

1. ЗАТ «Холдынгавая кампанія «Пінскдрэў»;

2. ААТ «Рэчыцадрэў»;

3. ААТ «Барысаўскі ДАК»;

4. ААТ «Мінскпраектмэбля»;

5. ААТ «Мінскжалезабетон»;

6. ТАА «Алютэх Гандлёвы дом»;

7. ААТ «Мінскі камбінат сілікатных вырабаў»;

8. ААТ «Мінскі завод будаўнічых матэрыялаў»;

9. ААТ «Бархім»;

10. ААТ «Барысаўскі завод пластмасавых вырабаў»;

11. РУП «Мінскінтэркапс».

Партнёрамі кафедры з'яўляюцца наступныя універсітэты:

1. Яраслаўскі дзяржаўны тэхнічны універсітэт (Расія);

2. Сібірскі дзяржаўны тэхналагічны універсітэт (Расія);

3. Казанскі дзяржаўны тэхналагічны універсітэт (Расія);

4. Паўднёва-Заходні дзяржаўны універсітэт (Расія);

5. Маскоўскі дзяржаўны універсітэт тэхналогій і кіравання (Расія);

6. Тэхнічны каледж сеўльскай нацыянальнага універсітэта (Паўднёвая Карэя);

7. Універсітэт навукі і тэхналогіі Шахджалалы (Бангладэш);

8. Кіеўскі нацыянальны універсітэт будаўніцтва і архітэктуры (Украіна).

 

 

 

Кафедрай эканамічнай тэорыі і маркетынгу

былі арганізаваны палявое даследаванне (апытанне)

на другасным шынным рынку (аўтаўладальнікі) Рэспублікі Беларусь

з колькасцю выбаркі 300 чалавек, а таксама апрацоўка вынікаў апытання.

Па выніках былі прапанаваны рэкамендацыі па ўдасканаленні

камунікацыйнай дзейнасці ААТ «Белшына».