Студэнтам

Праграмма вытворчай аналітычнай практыкі для спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» (2 курс)

Праграма вытворчай арганізацыйна-эканамічнай практыкі для спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» (3 курс)

Праграма вытворчай пераддыпломнай практыкі для спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» (4 курс)

Пытанні да дзяржаўнага экзамена для студэнтаў па спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» спецыялізацыі 1-26 02 03 17 «Маркетынг у лясным комплексе»

Спіс вучэбна-метадычных дапаможнікаў, праграм, метадычных указанняў, метадычных рэкамендацый кафедры «Эканамічнай тэорыі і маркетынгу» для студэнтаў дзённай і завочнай формы навучання для выканання курсавых і кантрольных работ у фармаце PDF.

№ п / п

 Аўтар

Дысцыпліна

Поўнае найменаванне

Дата афіцыйнага выдання

PDF файл

1.

Бараноўскі С.І.

Мікраэканоміка

Вучэбна-метадычны дапаможнік для студэнтаў эканамічных спецыяльнасцяў завочнай формы навучання 

2007

файл

2.

Лемяшэўскі І.М.,  Жук Д.А.,  Караткоў М.В.

Макраэканоміка

Метадычныя рэкамендацыі па выкананні курсавой работы па вучэбным курсе «Макраэканоміка»

2009

файл

3.

Барушка Н. В.,

Лагодзіч Л. В.,

Усевіч В.А.

Асновы маркетынгу (для эканамічных спецыяльнасцяў)

Вучэбна-метадычны дапаможнік па выкананні кантрольных работ і правядзенні практычных заняткаў для студэнтаў спецыяльнасцяў 1-25 01 07, 1-25 01 08, 1-26 02 02, 1-26 02 03 завочнай формы навучання

2004

файл

4.

Жук Д. А.,

Казлоў А. С.

Міжнародная эканоміка

Метадычныя ўказанні для студэнтаў спецыяльнасцяў 1-25 1 «Эканоміка і кіраванне на прадпрыемствах», 1-25 1 «Бухгалтарскі ўлік, аналіз і аўдыт», 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

2009

файл

5.

Бараноўскі С.І.,

Казлоў А.С.,

Усевіч В.А.

Эканамічная тэорыя

(Толькі для 1 курса эканамічных спецыяльнасцяў)

Вучэбна-метадычны дапаможнік да практычных заняткаў і выкананню кантрольных работ для студэнтаў завочнай формы навучання эканамічных спецыяльнасцяў

2007

файл

6.

Бараноўскі С.І.

Міжнародны маркетынг

Вучэбна-метадычны дапаможнік для студэнтаў 1-26 02 03 «Маркетынг» завочнай формы навучання спецыяльнасці

2004

файл

7.

Крачкоўскі А.П.

Асновы маркетынгу (для неэканамічных спецыяльнасцяў)

Праграма, метадычныя ўказанні і кантрольныя заданні для студэнтаў неэканамічных спецыяльнасцяў завочнай формы навучання

2006

файл

8.

Жук. Д.А.

Маркетынг у хімічнай прамысловасці

Вучэбна-метадычны дапаможнік па выкананні курсавой работы для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» дзённай і завочнай формаў навучання

2006

файл

9.

Акуліч М.В.,

Бараноўскі С.І.,

Сямак Я.А.,

Салавей Н.А.

Маркетынг прадпрыемстваў галіны

Метадычныя ўказанні па выкананні кантрольных работ для студэнтаў завочнікаў спецыяльнасцяў «Эканоміка і кіраванне на прадпрыемстве», «Бухгалтарскі ўлік, аналіз і аўдыт", "Менеджмент", "Маркетынг»

2001

файл

10.

Караткоў М.В.

Маркетынг у выдавецкай справе

Вучэбна-метадычны дапаможнік да практычных заняткаў і выкананню кантрольных заданняў для студэнтаў завочнай формы навучання спецыяльнасці 1-47 01 01 «Выдавецкая справа»

2008

файл

11.

Ястрэмская П.В.

Функцыянальна-вартасны аналіз

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў спецыяльнасці  1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

2010

файл

12.

Мацкевіч В.В.

Мытныя адносіны

Тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасцяў 1-26 02 03 «Маркетынг», 1-26 02 02 «Менеджмент» вочнай і завочнай формаў навучання

2010

файл

13.

Мацкевіч В.В.

Мытныя адносіны

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг», 1-26 02 02  «Менеджмент» вочнай і завочнай формаў навучання

2010

файл

14.

Крачкоўскі А.П.

Маркетынгавыя даследаванні

Метадычныя рэкамендацыі да правядзення практычных заняткаў для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

2010

файл

15.

Лемяшэўскі І.М.,

Дзеравяга І.П.

Нацыянальная эканоміка Беларусі

Метадычныя рэкамендацыі да правядзення практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў эканамічных спецыяльнасцяў вочнай і завочнай формаў навучання

2010

файл

16.

Караткоў М.В.,

Жук Д.А.

Інтэрнэт-маркетынг

Тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

2011

файл

17.

Ястрэмская П.В.

Паводзіны спажыўцоў

Тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

2011

файл

18.

Лемяшэўскі І.М.,

Дзеравяга І.П.

Нацыянальная эканоміка Беларусі

Вучэбна-метадычны дапаможнік для студэнтаў спецыяльнасцяў 1-25 01 07 «Эканоміка і кіраванне на прадпрыемстве», 1-25 01 08  «Бухгалтарскі ўлік, аналіз і аўдыт», 1-26 02 02 «Менеджмент», 1-26 02 03 «Маркетынг »вочнай і завочнай формаў навучання

2011

файл

19.

Бараноўскі С.І.,

Крачкоўскі А.П.,

Шышла С.В.

Кіраванне закупкамі

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выкананню кантрольных заданняў для студэнтаў спецыяльнасці 1-25 01 07 «Эканоміка і кіраванне на прадпрыемстве» вочнай і завочнай формаў навучання

2011

файл

20.

Дзеравяга І.П.,

Пузырэўская А.А.

Маркетынг прадпрыемства

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў спецыяльнасці 1-25 01 07 «Эканоміка і кіраванне на прадпрыемстве» вочнай і завочнай формаў навучання

2011

файл

21.

Крачкоўскі А.П.,

Шышла С.В.

Маркетынг і асновы лагістыкі

Тэксты лекцый для студэнтаў хіміка-тэхналагічных і інжынерных спецыяльнасцяў вочнай і завочнай формаў навучання

2012

файл

22.

Крачкоўскі А.П.,

Шышла С.В.

Размеркаванне тавараў

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў студэнтамі спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

2012

файл

23.

Бараноўскі С.І.,

Шышла С.В.

Кіраванне збытам

Кіраванне збытам. Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў студэнтамі спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

2012

файл

24.

Ястремская П.В.

Паводзіны спажыўцоў

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў студэнтамі спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

2012

файл

25.

Караткоў М.В.,

Жук Д.А.

Інтэрнэт-маркетынг

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў студэнтамі спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў 

   
   26.

Шышла С.В.,

Брацянкрва Т.М.

Прагназаванне рынкаў прадукціі галіны

Метадычныя рэкамендацыі па правядзенні практычных заняткаў і выкананню кантрольных заданняў студэнтамі спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

2013

файл

 

Пералік тэарэтычных пытанняў, практычных заданняў, задач і іншых матэрыялаў для падрыхтоўкі да лабараторна-экзаменацыйнай сесіі і здачы экзаменаў і залікаў па дысцыплінах, выкладаюцца кафедрай

 

п / п

Дысцыпліна

Выкладчык

Матэрыял для падрыхтоўкі

1

Эканамічная тэорыя

праф. Бараноўскі С.І.,дац. Грыгарцэвіч С.В.,асс. Пузырэўская А.А., дац. Шышла С.В.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

2

Мікраэканоміка

праф. Бараноўскі С.І.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

3

Міжнародны маркетынг

праф. Бараноўскі С.І.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

4

Макраэканоміка

ст. выкл. Жук Д.А.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

5

Маркетынгавыя даследаванні

ст. выкл.. Жук Д.А.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

6

Функцыянальна-вартасны аналіз

дац. Ястрэмская П.В.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

7

Тэарэтычныя асновы маркетынгу

дац. Ястрэмская П.В.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

8

Паводзіны спажыўцоў

дац. Ястрэмская П.В.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

9

Маркетынг прадпрыемства

ст. выкл.. Пузырэўская А.А.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

10

Маркетынгавы менеджмент

ст. выкл.. Пузырэўская А.А.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

11

Прамысловы сэрвіс

ст. выкл.. Пузырэўская А.А.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

12

Маркетынг з асновамі лагістыкі

дац. Шышла С.В. ст. выкл. Усевіч В.А.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

13

Размеркаванне тавараў

дац. Шышла С.В.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

14

Лагістыка

дац. Шышла С.В.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

15

Кіраванне закупкамі

дац. Шышла С.В.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

16

Кіраванне збытам

дац. Шышла С.В.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

17

Таварная палітыка

ст. выкл. Усевіч В.А.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

18

Маркетынгавыя камунікацыі

ст. выкл. Усевіч В.А.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

19

Нацыянальная эканоміка Беларусі

дац. Брацянкова Т.М.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

20

Стратэгічны маркетынг

дац. Брацянкова Т.М.

Пералік пытанняў па дысцыпліне

21

Маркетынг у галіне

дац. Брацянкова Т.М.

Пералік пытанняў па дысцыпліне