Вучэбная работа

Кафедра ажыццяўляе падрыхтоўку студэнтаў па 25 спецыяльнасцях. Па спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» (спецыялiзацыi: 1-26 02 15 «Маркетынг у хімічнай прамысловасці», 1-26 02 16 «Маркетынг у прамысловасці будаўнічых матэрыялаў», 1-26 02 17 «Маркетынг у лясным комплексе»).

Кафедра ажыццяўляе падрыхтоўку спецыялістаў па другой ступені вышэйшай адукацыі (магістратура) па дзвюх спецыяльнасцях: «Эканоміка і кіраванне народнай гаспадаркай» (навуковая магістратура), «Маркетынг» (практыка-арыентаваная магістратура).

 

Асноўныя дысцыпліны, якія выкладаюцца прафесарска-выкладчыцкім саставам кафедры

па першай ступені вышэйшай адукацыі 1-26 02 03 «Маркетынг»:

 

  • Эканамічная тэорыя
  • Мікраэканоміка
  • Макраэканоміка
  • Міжнародная эканоміка
  • Ўвядзенне ў спецыяльнасць
  • Нацыянальная эканоміка Беларусі
  • Маркетынгавы аўдыт
  • Маркетынгавыя дзелавыя камунікацыі
  • Маркетынг
  • Лагістыка
  • Маркетынг ў галіне
  • Таварная палітыка
  • Маркетынг інавацый
  • Маркетынг з асновамі лагістыкі
  • Міжнародны маркетынг
  • Стратэгічны маркетынг
  • Інтэрнэт-маркетынг
  • Кіраванне збытам
  • Функцыянальна-вартасны аналіз
  • Мытныя адносіны
  • Кіраванне закупкамі
  • Прамысловы сэрвіс
  • Паводзіны спажыўцоў
  • Маркетынгавыя камунікацыі
  • Маркетынгавы менеджмент
  • Маркетынгавыя даследаванні
  • Стварэнне крэатыўнай рэкламы
  • Размеркаванне тавараў

 

Дысцыпліна

Метадычная дакументацыя і літаратура

Эканамічная тэорыя

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Тэма 1 «Эканамічная тэорыя: прадмет і метад»

Тэма 2 «Патрэбы і рэсурсы. Праблема выбару ў эканоміцы»

Тэма 3 «Эканамічная сістэма»

Тэма 4 «Рыначная эканоміка і яе мадэлі»

Тэма 5 «Попыт, прапанаванне і рыначная раўнавага»

Тэма 6 «Эластычнасць попыту і прапанавання»

Тэма 7 «Асновы паводзін суб'ектаў сучаснай рыначная эканомікі»

Тэма 8 «Асноўныя макраэканамічныя паказчыкі»

Тэма 9 «Агульная макраэканамічная раўнавага: мадэль сукупнага попыту і сукупнага прапанавання»

Тэма 10 «Макраэканамічная нестабільнасць»

Тэма 11 «Грашова-крэдытная палітыка»

Тэма 12 «Фінансавы сектар эканомікі і асновы яго функцыянавання»

Тэма 13 «Асновы тэорыі сусветнай эканомікі»

Тэсты для студэнтаў 3-га курса неэканамічнаых спецыяльнасцяў па дысцыпліне «Эканамічная тэорыя»

Тэсты для студэнтаў 3-га курса неэканамічнаых спецыяльнасцяў па дысцыпліне «Эканамічная тэорыя»

Вучэбна-метадычны дапаможнік да практычных заняткаў і выканання кантрольных работ для студэнтаў завочнай формы навучання эканамічных спецыяльнасцяў

ІМЭ «Эканамічная тэорыя»

Тэма 1 «Эканамічная тэорыя: прадмет і метад»

Тэма 2 «Патрэбы і рэсурсы. Праблема выбару ў эканоміцы»

Тэма 3 «Эканамічная сістэма. Уласнасць у эканамічная сістэме»

Тэма 4 «Таварная вытворчасць – аснова рынкавай эканамікі»

Тэма 5 «Рынкавая эканоміка і яе мадэлі»

Тэма 6 «Попыт, прапанаванне і рынкавая раўнавага»

Тэма 7 «Эластычнасць попыту і прапанавання»

Тэма 8 «Асновы тэорыі спажывецкіх паводзінаў, вытворчасці фірмы»

Тэма 9 «Выдаткі вытворчасці фірмы»

Тэма 10 «Даход і прыбытак фірмы. Мікраэканамічнае рэгуляванне»

Тэма 11 «Асноўныя макраэканамічныя паказчыкі»

Тэма 12 «Агульная макраэканамічная раўнавага: мадэль сукупнага попыту і сукупнай прапановы»

Тэма 13 «Макраэканамічная нестабільнасць»

Тэма 14 «Грашовы рынак. Грашова-крэдытная сістэма»

Тэма 15 «Фінансавая і падатковая сістэмы»

Вучэбна-метадычны комплекс

Тэсты

Задачы

Мікраэканоміка

 

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Вучэбна-метадычны дапаможнік для студэнтаў эканамічных спецыяльнасцяў завочнай формы навучання 

Тэма 1 «Уводзіны ў мікраэканомікі»

Тэма 2 «Тэорыя паводзін спажыўца»

Тэма 3 «Рыначныя паводзіны канкурэнтных фірмаў»

Тэма 4 «Чыстая манаполія»

Тэма 5 «Сацыяльная мабільнасць»

Тэма 6 «Алігаполія»

Тэма 7 «Рынак працы»

Тэма 8 «Рынак капіталу. Прадпрымальніцкая здольнасць і эканамічны прыбытак »

Тэма 9 «Рынак зямлі»

Тэма 10 «Агульная раўнавага і грамадскі дабрабыт»

Тэма 11 «Тэорыя знешніх эфектаў»

Тэма 12 «Інфармацыя, нявызначнасць і рызыка ў эканоміцы»

Тэма 13 «Грамадскія выгоды»

Тэма 14 «Тэорыя грамадскага выбару»

Тэсты

Макраэканоміка

Тыпавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Метадычныя рэкамендацыі па выкананні курсавой працы па вучэбным курсе «Макраэканоміка»

Практыкум для студэнтаў эканамічных спецыяльнасцяў

Задачы

Тэма 2 «Макраэканамічная раўнавага ў класічнай мадэлі»

Тэма 3 «Макраэканамічная раўнавага ў кейнсіянскай мадэлі»

Тэма 4 «Эканамічны рост і дзелавой цыкл»

Тэма 5 «Сацыяльная палітыка дзяржавы»

Тэма 6 «Трансфармацыйная эканоміка»

Тэма 7 «Прычыны і вынікі беспрацоўя і інфляцыі»

Тэма 8 «Сукупнае прапанаванне і крывая Філіпс»

Тэма 9 «Грашова-крэдытная сістэма»

Тэма 10 «Манетарная палітыка»

Тэма 11 «Фінансавая сістэма дзяржавы»

Тэма 12 «Фіскальная палітыка»

Тэма 13 «Ваганні сукупнага попыту - мадэль IS-LM»

Міжнародная эканоміка

Метадычныя ўказанні для студэнтаў спецыяльнасцяў 1-25 «Эканоміка і кіраванне на прадпрыемствах», 1-25 «Бухгалтарскі ўлік, аналіз і аўдыт», 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

Тэма  «Міжнародная эканоміка як сістэма»

Тэма  «Эфектыўнасць міжнароднага падзелу працы і тэорыі міжнароднага гандлю»

Тэма  «Міжнародны гандаль таварамі»

Тэма «Нацыянальнае рэгуляванне міжнароднага гандлю»

Тэма «Міжнародны рух капіталу»

Тэма «Міжнародная міграцыя працоўных рэсурсаў»

Тэма «Плацежны баланс»

Тэма «Сусветная валютная сістэма»

Тэма «Валютны курс»

Кантрольная работа

Тэст

Нацыянальная эканоміка Беларусі

Тыпавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Пералік тэм для рэфератаў

Нацыянальная эканоміка Беларусі. Метадычныя рэкамендацыі да правядзення практычных заняткаў і выкананню кантрольных заданняў для студэнтаў эканамічных спецыяльнасцяў вочнай і завочнай формаў навучання

Нацыянальная эканоміка Беларусі. Вучэбна-метадычны дапаможнік для студэнтаў спецыяльнасцяў 1-25 7 студзеня «Эканоміка і кіраванне на прадпрыемстве», 1-25 1 жніўня «Бухгалтарскі ўлік, аналіз і аўдыт», 1-26 2 лютага «Менеджмент», 1-26 02 03 «Маркетынг »вочнай і завочнай формаў навучання

Маркетынг

Тэма 1.1. Станаўленне і развіццё маркетынгу

Тэма 1.2. Канцэпцыя маркетынгу

Тэма 1.3. Маркетынгавае асяроддзе

Тэма 1.4. Сістэма маркетынгавай інфармацыі

Тэма 1.5. Маркетынгавыя даследаванні

Тэма 1.6. Даследаванне рынка

Тэма 1.7. Сегментацыя рынка як зыходная перадумова задавальнення патрэбаў

Тэма 1.8. Паводзіны спажыўцоў і пакупнікоў

Тэма 1.9. Таварная палітыка

Тэма 1.10. Таварны знак

Тэма 1.11. Асартыментная палітыка прадпрыемства

Тэма 1.12. Упакоўка і маркіроўка тавару

Тэма 1.13. Брэндынг

Тэма 1.14. Коштавая палітыка

Тэма 1.15. Кіраванне цэнамі

Тэма 1.16. Палітыка прасоўвання

Тэма 1.17. Рэкламная дзейнасць прадпрыемства

Тэма 1.18. Сувязі з грамадскасцю

Тэма 1.19. Стымуляванне продажаў

Тэма 1.20. Персанальныя продажы

Тэма 1.21. Кірмашы і выставы як інструмент маркетынгу

Тэма 1.22. Палітыка размеркавання

Тэма 1.23. Аптовы гандаль

Тэма 1.24. Рознічны гандаль

Тэма 1.25. Кіраванне каналамі размеркавання

Тэма 1.26. Прамы маркетынг

Тэма 1.27. Кіраванне маркетынгам

Тэма 2.1. Сутнасць стратэгічнага маркетынгу

Тэма 2.2 Кіраванне стратэгічным маркетынгам

Тэма 2.3. Базавыя стратэгіі росту прадпрыемства

Тэма 2.4. Аналіз стратэгічных маркетынгавых магчымасцяў

Тэма 2.5. Сегментацыя і пазіцыянаванне ў стратэгічным аналізе

Тэма 2.6. Ацэнка канкурэнтных пазіцый прадпрыемства

Тэма 2.7. Выкарыстанне канцэпцый жыццёвага цыкла тавару ў стратэгічным маркетынгу

Тэма 2.8. Механізм рэалізацыі стратэгічнага маркетынгу

Тэма 3.1. Сутнасць міжнароднага маркетынгу

Тэма 3.2. Міжнароднае маркетынгавае асяроддзе

Тэма 3.3. Формы і спосабы выхаду на міжнародныя рынкі

Тэма 3.4. Маркетынгавыя магчымасці на замежным рынку

Тэма 3.5. Таварная палітыка на знешніх рынках

Тэма 3.6. Размеркаванне тавараў на знешнім рынку

Тэма 3.7. Коштавая палітыка ў міжнародным маркетынгу

Тэма 3.8. Міжнародныя маркетынгавыя камунікацыі

Маркетынгавыя  даследаванні

Пытанні да іспыту

Тэма 1 «Паняцце маркетынгавых даследаванняў»

Тэма 2 «Вызначэнне праблемы і падыходу да правядзення маркетынгавага даследавання»

Тэма 3 «План маркетынгавага даследавання»

Тэма 4 «Пошукавыя даследаванні. Другасная інфармацыя»

Тэма 5 «Пошукавыя даследаванні. Якасныя даследаванні»

Тэма 6 «Дэскрыптыўныя маркетынгавыя даследаванні: апытанне і назіранне»

Тэма 7 «Прычынна-следчае маркетынгавае даследаванне: эксперымент»

Тэма 8 «Вымярэнне і шкаліраванне: асновы, параўнальнае і не параўнальнае шкаліраванне»

Тэма 9 «Распрацоўка анкеты і формаў для запісу вынікаў»

Тэма 10 «Палявыя працы»

Тэма 11 «Падрыхтоўка дадзеных да аналізу»

Кейс 1

Кейс 2

Кейс 3

Кейс 4

Кейс 5

Заданні да кантрольных работ

Тэсты

Маркетынг

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Тэма 1 «Сутнасць маркетынгу»

Тэма 2 «Маркетынгавыя даследаванні і маркетынгавая інфармацыя»

Тэма 3 «Маркетынгавае асяроддзе»

Тэма 4 «Даследаванне спажыўцоў»

Тэма 5 «Сегментаванне рынку і пазіцыянаванне тавару»

Тэма 6 «Таварная палітыка»

Тэма 7 «Цэнавая палітыка»

Тэма 8 «Збытавая палітыка»

Тэма 9 «Камунікацыйная палітыка»

Тэма 10 «Планаванне, арганізацыя і кантроль маркетынгу»

Тэма 11 «Інфармацыйныя тэхналогіі маркетынгу»

Тэма 12 «Сістэма маркетынгавых камунікацый»

Тэма 13 «Рэклама, яе віды і характарыстыка»

Тэма 14 «Каналы распаўсюджвання рэкламы»

Тэма 15 «Выставы і кірмашы. Мерчандайзінг »

Тэма 16 «Сувязі з грамадскасцю і камерцыйная прапаганда»

Тэма 17 «Стымуляванне збыту»

Тэма 18 «Асабісты продаж»

Тэма 19 «Прамы і інтэрнэт-маркетынг»

Тэма 20 «Псіхалогія камунікацый»

Тэма 21 «Кампазіцыя звароту»

Тэма 22 «Распрацоўка звароту»

Тэма 23 «Даследаванні ў рэкламе»

Тэма 24 «Рынык рэкламы»

Тэма 25 «Брэнд, ўпакоўка і стыль»

Тэма 26 «Эфектыўнасць камунікацый»

Тэма 27 «Рэгуляванне камунікацый»

Функцыянальна-вартасны аналіз

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

Тэма 1 «Сутнасць і прынцыпы ФВА»

Тэма 2 «Змест работ па правядзенні ФВА»

Тэма 3 «Фарміраванне і ацэнка выдаткаў на функцыі»

Тэма 4 «Метады ацэнкі функцый»

Тэма 5 «Арганізацыя творчага пошуку новых рашэнняў»

Тэма 6 «Арганізацыя і кіраванне работамі па ФВА»

Тэма 7 «Асаблівасці ўжывання ФСА для розных аб'ектаў»

Тэма 8 «Метады прыняцця рашэнняў з элементамі ФВА»

Паводзіны спажыўцоў

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Паводзіны спажыўцоў. Тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

Паводзіны спажыўцоў. Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў студэнтамі спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

Тэма 1 «Перадумовы вывучэння паводзінаў спажыўцоў»

Тэма 2 «Эвалюцыя тэорый спажывецкаіх паводзінаў»

Тэма 3 «Мадэляванне спажывецкіх паводзінаў»

Тэма 4 «Працэс пакупніцкіх паводзінаў індывіда»

Тэма 5 «Спажывецкія паводзіны арганізацый»

Тэма 6 «Уплыў культуры на паводзіны спажыўца»

Тэма 7 «Уплыў сацыяльнага становішча на паводзіны спажыўца»

Тэма 8 «Уплыў рэферэнтных груп на паводзіны спажыўца»

Тэма 9 «Персанальны ўплыў на паводзіны спажыўца»

Тэма 10 «Спажывецкія паводзіны хатняй гаспадаркі»

Тэма 11 «Апрацоўка інфармацыі спажыўцамі»

Тэма 12 «Веды і стаўленне спажыўцоў»

Тэма 13 «Навучанне спажыўцоў»

Тэма 14 «Матывацыя і эмоцыі спажыўцоў»

Тэма 15 «Каштоўнасці і асобу спажыўцоў»

Тэма 16 «Рэсурсы і жыццёвы стыль спажыўцоў»

Тэма 17 «Этычныя праблемы маркетынгу»

Тэма 18 «Грамадская і прававая абарона спажыўцоў»

Маркетынгавыя камунікацыі

Пералік пытанняў да іспыту

Тэма 1 «Сістэма маркетынгавых камунікацый. Інтэграваныя маркетынгавыя камунікацыі. Гісторыя ўзнікнення і развіцця рэкламы»

Тэма 2 «Рэклама, яе віды і характарыстыка»

Тэма 3 «Каналы распаўсюджвання рэкламы (сродкі рэкламы)»

Тэма 4 «Рэкламны рынак. Арганізацыя рэкламы і іншых формаў інтэграваных маркетынгавых камунікацый на прадпрыемствах і ў рэкламных агенцтвах»

Тэма 5 «Планаванне маркетынгавых камунікацый. Медыяпланаванне. Рэкламная дзейнасць. Рэкламная кампанія»

Тэма 6 «Сувязі з грамадскасцю»

Тэма 7 «Псіхалогія рэкламы і іншых элементаў інтэграваных маркетынгавых мерапрыемстваў»

Тэма 8 «Кампазіцыя і мастацкае афармленне. Тыпавыя кампазіцыі рэкламы, піяру і іншых элементаў маркетынгавых камунікацый»

Тэма 9 «Распрацоўка рэкламнага і піяр-звароту»

Тэма 10 «Даследаванні ў маркетынгавых камунікацыях. Інфармацыйнае забеспячэнне маркетынгавых камунікацый»

Тэма 11 «Таварны знак. Фірмовенны стыль. Брэндынг»

Тэма 12 «Выставы і кірмашы»

Тэма 13 «Мерчандайзинг. Гандлёва-раздробны рэклама»

Тэма 14 "Стымуляванне продажу і збыту»

Тэма 15 «Асабістая продаж»

Тэма 16 «Прамой маркетынг. Інтэрнэт-маркетынг, яго эфектыўнасць»

Тэма 17 «Эфектыўнасць рэкламных і іншых маркетынгавых камунікацый»

Тэма 18 «Сістэма рэгулявання рэкламных і іншых маркетынгавых камунікацый. Этыка ў рэкламе »
Таварная палітыка

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Тэма 1 «Паняцце таварнай палітыкі»

Тэма 2 «Паняцце тавару ў маркетынгу»

Тэма 3 «Асартыментная палітыка прадпрыемства»

Тэма 4 «ЖЦТ»

Тэма 6 «АВС-аналіз»

Тэма 9 «Упакоўка тавару»

Тэма 10 «Маркіроўка тавару»

Тэма 11 «Якасць тавару»
Лагістыка

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Лекцыя 1 «Паняцці лагістыкі, фактары»

Лекцыя 2 «Задачы і функцыі лагістыкі»

Лекцыя 3 «Закупачная лагістыка»

Лекцыя 4 «Вытворчая лагістыка»

Лекцыя 5 «Размеркавальная лагістыка»

Лекцыя 6 «Лагістыка запасаў»

Лекцыя 7 «Транспартная лагістыка»

Лекцыя 8 «Лагістыка складзіравання»

Лекцыя 9 «Сэрвіс ў лагістыцы»

Лекцыя 10 «Інфармацыйная лагістыка»

Лабараторная работа 1

Лабараторная работа 2

Лабараторная работа 3

Лабараторная работа 4

Лабараторная работа 5

Лабараторная работа 6

Лабараторная работа 7

Тэсты
Размеркаванне тавараў

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Размеркаванне тавараў. Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў студэнтамі спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

Лекцыя 1 «Мэты, задачы і функцыі размеркавання тавараў»

Лекцыя 2 «Узаемасувязь лагістыкі і маркетынгу пры размеркаванні тавараў»

Лекцыя 3 «Віды размеркавання і іх агульная характарыстыка»

Лекцыя 4 «Віды пасярэднікаў і іх асноўныя функцыі»

Лекцыя 5 «Планаванне каналаў размеркавання»

Лекцыя 6 «Кіраванне каналамі размеркавання»

Лекцыя 8 «Сістэма кіравання ўзаемаадносінамі з кліентамі»

Лекцыя 9 «Рынкі В2В і В2С»

Лекцыя 10 «Аптовы і рознічны гандаль»

Лекцыя 11 «Прамыя гаспадарчыя сувязі паміж вытворцамі і спажыўцамі»

Лекцыя 12 «Асаблівасці арганізацыі гандлю з баз, складоў, рознічных магазінаў і аптовых кампаній»

Лекцыя 13 «Каапераванне паставак»

Лекцыя 14 «Прамы, сустрэчны і пасылачны гандаль»

Кантрольная работа 1

Кантрольная работа 2

Кантрольная работа 3

Кантрольная работа 4

Кантрольная работа 5

Кантрольная работа 6

Кантрольная работа 7

Кантрольная работа 8

Кантрольная работа 9

Кантрольная работа 10

Кантрольная работа 11

Кантрольная работа 12

Кантрольная работа 13

Кантрольная работа 14

Кантрольная работа 15
Кіраванне закупкамі

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

Тэма 1 «Мэты, задачы і функцыі кіравання закупкамі»

Тэма 2 «Прававыя асновы закупак. Дагавор пастаўкі тавараў, абавязкі пастаўшчыка і пакупніка»

Тэма 3 «Уплыў маркетынгу і лагістыкі на закупачную дзейнасць прадпрыемства»

Тэма 4 «Аддзел забеспячэння, яго месца ў структуры прадпрыемства»

Тэма 5 «Планаванне матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння»

Тэма 6 «Нармаванне вытворчых запасаў»

Тэма 7 «Фарміраванне ўзаемасувязі з пастаўшчыкамі»

Тэма 8 «Аператыўна-каляндарнае планаванне матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння»

Тэма 9 «Рэалізацыя планаў закупак па дастаўцы грузаў на прадпрыемства»

Тэма 10 «Арганізацыя прыёмкі і захоўванне прадукцыі»

Тэма 11 «Аналіз якасных і колькасных паказчыкаў пастаўляецца тавару і выдаткаў забеспячэння»

Кантрольная работа 1

Кантрольная работа 2

Кантрольная работа 3

Кантрольная работа 4

Кантрольная работа 5

Кантрольная работа 6

Кантрольная работа 7

Кантрольная работа 8

Кантрольная работа 9

Кантрольная работа 10

Кантрольная работа 11

Кантрольная работа 12

Кантрольная работа 13

Семестравая заданне для студэнтаў спеціяльнасці «Маркетынг у лясным комплексе»

Семестравых заданне для студэнтаў спеціяльнасці «Маркетынг у прамысловасці будаўнічых мавтериалов»

Семестравых заданне для студэнтаў спеціяльнасці «Маркетынг у хімічнай прамысловасці»

Кіраванне збытам

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Кіраванне збытам. Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў студэнтамі спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання

Кантрольная работа 1

Кантрольная работа 2

Кантрольная работа 3

Кантрольная работа 4

Кантрольная работа 5

Кантрольная работа 6

Кантрольная работа 7

Кантрольная работа 8

Кантрольная работа 9
Стратэгічны маркетынг

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг»
Маркетынг ў галіны

Базавая праграма

Пералік пытанняў да іспыту

Вучэбна-метадычны дапаможнік да выканання курсавой работы для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг»
Маркетынг у турыстычнай індустрыі

Тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасці 1-89 «Турызм і прыродакарыстанне»

Маркетынг інавацый

Базавая праграма

Пералік пытанняў да заліку

Тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» завочнай формы навучання

Вучэбна-метадычны дапаможнік да практычных заняткаў для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг»

Тэма 1 «Змест інавацыйнай дзейнасці на прадпрыемстве»

Тэма 2 «Інавацыйная дзейнасць як аб'ект маркетынгу»

Тэма 3 «Знешняя і ўнутраная серада ў маркетынгу інавацый»

Тэма 4 «Маркетынгавыя даследаванні ў інавацыйным працэсе»

Тэма 5 «Праектаванне прадукта і выхад на рынак»

Тэма 6 «Маркетынг ведаў і тэхналогій»

Тэма 7 «Маркетынгавыя аспекты арганізацыі і кантролю інавацыйнага развіцця прадпрыемства»

Тэма 8 «Маркетынгавыя індыкатары інавацыйнага патэнцыялу прадпрыемства і іх ацэнка»

Тэма 9 «Фарміраванне маркетынгавай стратэгіі інавацыйнага развіцця прадпрыемства»

Тэсты
Маркетынг прадпрыемства

Пералік пытанняў да заліку

Тэксты лекцый для студэнтаў завочнай формы навучання спецыяльнасці 1-25 «Эканоміка і кіраванне на прадпрыемстве»

Метадычныя ўказанні да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў спецыяльнасці 1-25 «Эканоміка і кіраванне на прадпрыемстве» вочнай і завочнай формаў навучання

Прамысловы сэрвіс

Пералік пытанняў да заліку

Тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» завочнай формы навучання

Тэма 1 «Прадмет і задачы дысцыпліны «Прамысловы сэрвіс»

Тэма 2 «Рынак прамысловых паслуг і прынцыпы сучаснага сэрвісу»

Тэма 3 «Прамысловы сэрвіс у сістэме маркетынгу»

Тэма 4 «Прамысловы сэрвіс у дзейнасці суб'ектаў гаспадаравання»

Тэма 5 «Агульныя звесткі аб аб'ектах прамысловага сэрвісу»

Тэма 6 «Перадпродажнае абслугоўванне»

Тэма 7 «Пасляпродажнае абслугоўванне»

Тэма 8 «Рамонтнае абслугоўванне»

Тэма 9 «Арэнда технікі»

Тэма 10 «Ацэнка якасці прамысловага сэрвісу»

Мытныя адносіны

Вучэбна-метадычны комплекс па дысцыпліне "Мытныя адносіны"

Вучэбна-метадычны комплекс па дысцыпліне "Мытная справа"

Тэма 1. Гісторыя мытнай справы. Эканамічная бяспека дзяржавы. Мытная палітыка Рэспублікі Беларусь.

Тэма 2. Заканадаўства аб мытнай справе. Мытны кодэкс Рэспублікі Беларусь. Мытная тэрыторыя і мытная мяжа.

Тэма 3. Мытныя органы ў сістэме дзяржаўнага кіравання. Мытныя праваадносіны.

Тэма 4. Праваахоўная дзейнасць мытных органаў. Мытная інфраструктура.

Тэма 5. Мытная інтэграцыя на постсавецкім прасторы. Арганізацыя міжнароднага супрацоўніцтва ў мытнай справе.

Тэма 6. Мытнае рэгуляванне знешнегандлёвай дзейнасці.

Тэма 7. Асновы мытна-тарыфнага рэгулявання знешняга гандлю. Мытны тарыф Рэспублікі Беларусь.

Тэма 8. Мытнае рэгуляванне знешнеэканамічнай дзейнасці нетарыфнымі мерамі. Класіфікацыя нетарыфных абмежаванняў.

Тэма 9. Таварная наменклатура знешнеэканамічнай дзейнасці Рэспублікі Беларусь. Вызначэнне краіны паходжання тавараў.

Тэма 10. Мытная вартасць тавараў.

Тэма 11. Мытныя плацяжы і спосабы забеспячэння іх выплаты.

Тэма 12. Вытворчасць мытнага афармлення. Мытнае дэклараванне тавараў.

Тэма 13. Вытворчасць мытнага кантролю.

Тэма 14. Мытныя працэдуры і мытныя рэжымы.

Тэма 15. Валютны кантроль. Вядзенне мытнай статыстыкі.

Тэма 16. Дзейнасць у галіне мытнай справы.

Тэма 17. Сістэма мытнага транзіту. Прынцып свабоды транзіту ў Рэспубліцы Беларусь.

Інтэрнэт-маркетынг

Вучэбная праграма

Пытанні да іспыту

Тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг»

Лабараторная работа 1

Лабараторная работа 2

Лабараторная работа 3

Лабараторная работа 4

Лабараторная работа 5

Лабараторная работа 6

Лабараторная работа 7

Лабараторная работа 8

Прагназаванне рынкаў прадуктаў галіны Вучэбна-метадычны комплекс па дысцыпліне

 

1-25 80 04 «Эканоміка і кіраванне народнай гаспадаркай»

па другой ступені вышэйшай адукацыі (магістратуры):

 

  • Сучасныя праблемы развіцця інавацыйнай эканомікі
  • Глабальны маркетынг
  • Глабалізацыя і развіццё нацыянальнага гандлю

Сучасныя праблемы развіцця інавацыйнай эканомікі

Базавая праграма

Глабальны маркетынг

Базавая праграма

Глабалізацыя і развіццё нацыянальнай гандлю

Базавая праграма

 

Па другой ступені вышэйшай адукацыі (магістратуры)

1-26 81 05 "Маркетынг":

 

  • Мікраэканомікі (прасунуты курс)
  • Макраэканоміка (прасунуты курс)
  • Стратэгічны маркетынг
  • Маркетынг ўзаемаадносін
  • Канкурэнтныя стратэгіі
  • Маркетынг ў галінах і сферах дзейнасці
  • Інфармацыйнае забеспячэнне маркетынгавых рашэнняў
  • Глабальны маркетынг
  • Мерчандайзінг
  • Брэнд-менеджмент
  • Міжнародны маркетынг

Мікраэканомікі (прасунуты курс)

Базавая праграма

Макраэканоміка (прасунуты курс)

Базавая праграма

Стратэгічны маркетынг

Базавая праграма

Маркетынг ўзаемаадносін

Базавая праграма

Канкурэнтныя стратэгіі

Базавая праграма

Маркетынг ў галінах і сферах дзейнасці

Базавая праграма

Глабальны маркетынг

Базавая праграма

Мерчандайзінг

Базавая праграма

Брэнд-менеджмент

Базавая праграма

Інфармацыйнае забеспячэнне маркетынгавых рашэнняў

Базавая праграма

Міжнародны маркетынг

Базавая праграма

 

Выкарыстанне ў навучальным працэсе сучасных сродкаў і метадаў навучання

 

Асноўныя падручнікі і навучальныя дапаможнікі супрацоўнікаў кафедры :

 

 

  • Нацыянальная эканоміка Беларусі: дапаможнік для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 «Менеджмент» вочнай і завочнай формаў навучання / І.М. Лемяшэўскі, І.П. Дзеравяга. - Мінск: БДТУ, 2012. - 188 с.
  • Маркетынг і асновы лагістыкі: тэксты лекцый для студэнтаў хіміка-тэхналагічных і інжынерных спецыяльнасцяў / А.П. Крачкоўскі, С.В. Шышла. - Мінск: БДТУ, 2012. - 149 с.
  • Інтэрнэт-маркетынг: тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» / М.В. Караткоў, Д.А. Жук. - Мінск: БДТУ, 2011. - 166 с.
  • Паводзіны спажыўцоў: тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасці 1-26 02 03 «Маркетынг» вочнай і завочнай формаў навучання / П.У. Ястремская. - Мінск: БДТУ, 2011. - 133 с.
  • Лемяшэўскі І. М. Эканамічная тэорыя: Асновы. Уводны курс: Вучебна-метад. дапаможнік для студ. ВНУ, якія навучаюцца па эканам. спец. / І. М. Лемяшэўскі. - 4-е выд., дап. і перапрац. - Мн .: ФУАинформ, 2010. - 496 с.
  • Мытныя адносіны: Тэксты лекцый для студэнтаў спецыяльнасцяў 1-26 02 03 «Маркетынг», 1-26 "Менеджмент» вочнай і завочнай формаў навучання / Складальнік В.У. Мацкевіч. - Мн .: БДТУ, 2010.
  • Эканамічная тэорыя: Вучэбна-метадычны дапаможнік да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў завочнай формы навучання неэканамічных спецыяльнасцяў / І.М. Лемяшэўскі, А.С. Казлоў. - Мн .: БДТУ, 2008. - 135 с.
  • Макраэканоміка: Вучэбна-метадычнае дапаможнік да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў завочнай формы навучання эканамічных спецыяльнасцяў / М.В. Караткоў, Д.А. Жук, В.А. Усевіч. - Мн .: БДТУ, 2008. - 80 с.
  • Макраэканоміка. Навучальны дапаможнік для студэнтаў эканамічных спецыяльнасцяў ВНУ / І.М. Лемяшэўскі. - Мн .: ФУАинформ, 2007. - 512 с.
  • Эканамічная тэорыя. Вучэбна-метадычны дапаможнік. Рэкамендавана ВМА вышэйшых навучальных устаноў РБ па эканамічным адукацыі ў якасці вучэбна-метадычнага дапаможніка для студэнтаў вышэйшых навучальных устаноў, якія навучаюцца па эканамічнай спецыяльнасцях / І.М. Лемяшэўскі. - Мн .: ФУАинформ, 2007. - 672 с.
  • Эканамічная тэорыя. Вучэбна-метадычны дапаможнік да практычных заняткаў і выканання кантрольных заданняў для студэнтаў завочнай формы навучання эканамічных спецыяльнасцяў / С.И.Барановский, А.С. Казлоў, В.А. Усевіч. - Мн .: БДТУ, 2007. - 116 с.
  • Эканоміка прадпрыемстваў і галін АПК: Падручнік. Зацверджана Міністэрствам адукацыі РБ у якасці падручніка для студэнтаў спецыяльнасці «Эканоміка і кіраванне на прадпрыемстве» устаноў, якія забяспечваюць атрыманне вышэйшай адукацыі / П.У. Лешчылоускі, В.Г. Гусакоў, Е.І. Ківейша, С.І. Бараноўскі і інш. - Мн .: БДЭУ, 2007. - 574 с.
  • Лемяшэўскі, І. М. Мікраэканомікі. Сацыяльна-эканамічны аспект: вучэб. дапаможнік для студ. эканам. спец. ВНУ / І. М. Лемяшэўскі. - 3-е выд., дап. і перапрац. - Мн .: ФУАинформ, 2006. - 510 с.
  • Макраэканоміка: тэксты лекцый для студэнтаў усіх спецыяльнасцяў / Складальнік М. В. Караткоў. - Мн .: БДТУ, 2006. - 162 с.
  • С. І. Бараноўскі. Стратэгічны маркетынг: вучэбны дапаможнік для студэнтаў спецыяльнасці «Маркетынг» / С. І. Бараноўскі, Л. В. Лагодзіч. - Мн .: БДТУ, 2005. - 306 с.
  • С. І. Бараноўскі. Мікраэканоміка: вучэбны дапаможнік для студэнтаў эканамічных спецыяльнасцяў ВНУ. - Мн .: БДТУ, 2004. - 184 с.
  • С. І. Бараноўскі, М. В. Караткоў, В. Г. Курцін, Д. А. Жук. Эканамічная тэорыя: практыкум для студэнтаў усіх спецыяльнасцяў / С. І. Бараноўскі і інш. - Мн .: БДТУ, 2004. - 150 с.
  • С. І. Бараноўскі, В. А. Кулажанка, А. П. Крачкоўскі, В. Г. Курцін, Н. В. Барушка і інш. Эканамічная тэорыя: вучэбны дапаможнік / Пад рэд. С. І. Бараноўскага, В. А. Кулажанкі. - Мн .: БДТУ, 2002. - 380 с.