Бюро аховы працы

Бюро па ахове працы створана загадам рэктара 3 верасня 2004 года ў колькасці 3-х чалавек.

Па штатным раскладзе: начальнік бюро, вядучы інжынер, інжынер 1 катэгорыі.

 

Асноўнымі мэтамі аховы працы  з’яўляюцца:

- стварэнне здаровых і бяспечных умоў працы супрацоўнікаў;

- папярэджанне вытворчага траўматызму;

- зніжэнне прафесійных рызык;

- удасканаленне сістэмы кіравання аховай працы.

        

Асноўнымі задачамі ў галіне аховы працы з’яўляюцца:

- навучанне супрацоўнікаў бяспечным метадам (прыёмам) працы і стварэнне ўмоў для бяспечнай працы;

- праверка ведаў па бяспечных метадах працы;

- кантроль за выкананнем супрацоўнікамі патрабаванняў па ахове працы;

- аптымізацыя сістэмы кампенсаванняў па ўмовах працы;

- забеспячэнне супрацоўнікаў сродкамі індывідуальнай абароны, змываючымі і абясшкоджвальнымі сродкамі;

- правядзенне перыядычных медыцынскіх медаглядаў па асобных відах работ.

Па рэалізацыі ўказаных задач ва ўніверсітэце створана пастаянна дзеючая камісія ўніверсітэта для праверкі ведаў па пытаннях аховы працы і працоўнага заканадаўства ў кіраўнікоў структурных падраздзяленняў і членаў камісій структурных падраздзяленняў і камісіі структурных падраздзяленняў па праверцы ведаў у работнікаў факультэтаў і службаў.

Зацверджана Палажэнне аб правядзенні трохступеньчатага кантролю за выкананнем заканадаўства аб ахове працы ва ўніверсітэце: штодзённы, штомесячны і штоквартальны.

У 2012 годзе ва ўніверсітэце ўкаранёная Сістэма кіравання аховай працы ў адпаведнасці з патрабаваннямі СТБ 18001.